فهرست بستن

مرکز فروش پیچ و مهره استیل

مرکز فروش پیچ و مهره استیل با استاندارد های بین المللی طراحی و ساخت پیچ و مهره توسط سایت ای بولت فراهم شده است. یا همکاران و بنکداران محترم در خصوص انتخاب اتصالات استیل، ضد زنگ و با پوشش های مختلفی همچون استنلس استیل، داکرومات، گالوانیزه سرد و گرم و تفلون و برنج و سایر فلزات همچون زینک و نیکل، کروم و مولیبدن و فلزات ضد اکسایش از استهلاک، فرسایش، زنگ زدگی یا خوردگی در شرایط محیطی مرطوب، درجه حرارت بالاف بخار آب، سیالات خورنده اسیدی، بارندگی و عوامل دیگر پیشگیری کند.

مرکز فروش پیچ و مهره استیل

مرکز فروش پیچ و مهره استیل

تا حد بسیار زیادی از استهلاک و کاهش عمر قطعات داخلی مرتبط و تجهیزات دیگر که در تماس با سطح پیچ مهره هستند جلوگیری شود.

خرید عمده هر نوع پیچ و مهره ای از اتصالات فلزی مورد نیاز در صنایع ساخت و ساز و معماری و عمران، صنعت چوب و ام دی اف، راه سازی، پل سازی، سد سازی، حمل و نقل ریلی گرفته تا ریزترین پیچ های مورد استفاده در ساخت اسباب بازی، عینک سازی، ساعت و لوازم التحریر توسط مرکز پخش پیچ و مهره ضد زنگ در تهران .

شما می توانید انواع پیچ و مهره ضد زنگ که همواره از بهترین مواد اولیه مرغوب ساخته شده است را با قیمتی مناسب از وب سایت رسمی گروه بازرگانی صنعتی و تولیدی www.pishtazbolt.ir به شکل عمده و خرده خریداری کنید.

مرکز فروش پیچ و مهره استیل

خرید مهره استیل از مرکز پخش پیچ و مهره ضد زنگ

پیچ و مهره ضد زنگ که از استیل با گرید های مختلف تولید می شوند در برابر عوامل خورنده محیطی شامل گرما و رطوبت و اسید رقیق دارند مقاومت بی نهایت بالایی دارند.

مرکز فروش پیچ و مهره استیل

از نظر استحکام و سختی پیچ و مهره ضد زنگ به هیچ وجه با پیچ فولادی قابل قیاس نیست.

شرکت پخش پیچ و مهره ضد زنگ در انواع گریدها

پیچ و مهره ضد زنگ گرید A2 یا 304 و استیل A4 یا 316:

din304 استاندارد معروف در خرید پرفروش ترین اتصالات فلزی استنلس استیل بوده که در رده بالاترین عیارهای متریال استیل ، جای گرفته اند.

این دو استاندارد پرفروش و پرتقاضا در بازار تنها به ساخت پیچ مهره ها ختم نشده و در انواع کرپی، رول بولت و انکر بولت، پیچ آلن مغزی، سرخزینه، نوک مته ای، خار، پین، اشپیل، بست شیر فشارشکن و پیچ و مهره

مرکز فروش پیچ و مهره استیل

مهره ضد زنگ A2 از استنلس استیل گرید 304 تولید شده که دارای خاصیت ضد زنگ زدگی در محیط مرطوب می باشد.

کاربردهای مهره A2 ضدزنگ

  • صنایع دریایی
  • محیط های ساحلی
  • صنایع نفت و پتروشیمی
  • صنایع غذایی و…

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *