فهرست بستن

مرکز تولید و فروش پیچ و مهره داکرومات

پیچ و مهره داکرومات کلاس 8.8 یکی از رایج ترین ساختار پیچ و مهره در بازار اتصالات آبکاری شده است و  از نظر سختی و مقاومت قابل قبول می باشند. زیرا از لحاظ ساختار متوسط ​​درصد کربن دارند و در میان اتصالات کلاس 8.8 می توانند در برابر 80 kg بار در میلیمتر مربع مقاومت نمایند و تا 80 درصد از بار مقاومت در مرحله ی الاستیک باقی خواهند ماند.

مرکز تولید و فروش پیچ و مهره داکرومات

هزینه پوشش پیچ و مهره داکرومات در تهران

آبکاری Dacromet در واقع فرآیند آب و محیطی است که از روی و آلومینیوم در محلول کرومات با ضریب اصطکاک کم انجام می شود و پیچ و مهره ها را برای مقاومت در برابر خوردگی در برابر رطوبت بالا و دمای بالا تسهیل می کند.

 پیچ و مهره داکرومات

مرکز تولید و فروش پیچ و مهره داکرومات

پیچ و مهره آبکاری داکرومات در مقایسه با پیچ و مهره های گالوانیزه گرم عمیق ، با شکنندگی هیدروژن مواجه نشده است .دمای پوشش برای فرآیند داکرومت بسیار پایین تر از گالوانیزه عمیق گرم می باشد و بهترین روش ممکن برای پوشش دهی پیچ و مهره در نظر گرفته شده است.

تولید کننده پیچ و مهره داکرومات

با کیفیت امروزه با سود بردن از مزیت های فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره عمده و خرده توانسته اند انواع کالای باکیفیت تولید شده خود را به مشتریان در نقاط دور و حتی خارج کشور عرضه نمایند.
فروشندگان پیچ و مهره از وب سایت های خود به عنوان یک ویترین گسترده استفاده کنند تا هر مشتری در هر کجای جهان با استفاده از سایت و کلیک بر روی محصول به راحتی بتواند با مرکز فروش و کارشناس آن ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر را خریداری نماید.

مرکز تولید و فروش پیچ و مهره داکرومات

 پیچ و مهره داکرومات

به علاوه ، برخی از استانداردهای پیچ و مهره مانند ASTM A490 و ASTM A354 DB ممنوع می باشد که به دلیل قطع اتصال ناشی از ترد شدن هیدروژن، به صورت داغ گالوانیزه شوند.
آزمایشات نشان داده که پیچ و مهره های گالوانیزه گرم عمیق پس از 75 ساعت همانند پیچ ​​و مهره های داکرومت پس از 360 ساعت دچار خوردگی برابر می شوند. Dichromat Plating اولین بار توسط شرکت Dacra NDS ثبت اختراع شد و نام آن از این شرکت گرفته شده است.

این فرآیند شامل غوطه وری پیچ و مهره ها در محلول آب روی و آلومینیوم، آلومینیوم با درصد قابل توجهی پایین تر همراه با کرومات به عنوان حلال در 100 درجه سانتیگراد است، تا ذرات روی و آلومینیوم به صورت لایه هایی روی سطح اتصال دهنده ها قرار گیرند.

پس از استخراج پیچ و مهره ها از وان روی، آنها معمولاً سانتریفیوژ می شوند تا ذرات اضافی آن از بین برود و سپس با حرارت 300 درجه سانتیگراد گرم می شوند تا لایه های روی و آلومینیوم به خوبی روی سطح پخته شوند.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *