فهرست بستن

مرکز تولیدی پیچ و مهره خاص

مرکز تولیدی پیچ و مهره خاص : برای هر پیچی با توجه به ویژگی های ظاهری که دارد، مهره های منحصر به فرد و خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین بایستی با در نظر گرفتن قطعات بعد از انتخاب هر پیچ، مهره مخصوص آن را مورد استفاده قرار داد.

مرکز تولیدی پیچ و مهره خاص

مرکز تولیدی پیچ و مهره خاص

پیچ و مهره ها  از دستاورد های مهم صنعتی به شمار می روند که در هر نوع سازه و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که باعث استحکام و مقاومت قطعات متصل شده می شوند. به علاوه به سرعت روند کار ها کمک می کند.

مرکز تولیدی پیچ و مهره خاص

مرکز تولیدی پیچ و مهره خاص

مشخصات فنی مهره های خاص ویژگی های ظاهری این نوع مهره ها به این صورت است که به شکل استوانه تو خالی هستند که یک طرف آن ها سر بسته بوده و نسبت به قسمت ابتدایی آن اندکی باریک تر است. قسمت ایتدایی پیچ ها دارای دندانه و درونش  دارای خارهایی به شکل مارپیچ است که این دندانه ها به منظور بستن پیچ و چفت شدن در درون آن تعبیه شده است.

مهره های خاص به دلیل اینکه در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و برای هر نوع استفاده معمولی مناسب نمی باشند به این نام خوانده می شوند.

بورس مهره های استیل این مهره ها در جنس های متفاوتی طراحی و ساخته می شوند. از جمله این مهره ها می توان به مهره های آلومینیومی، برنجی، مسی و استیلی اشاره نمود که متداول ترین نوع آن ها مهره های خاص استیلی می باشد که در نمایندگی ها به طو گسترده ای عرضه شده است.

مرکز تولیدی پیچ و مهره خاص

مرکز تولیدی پیچ و مهره خاص

مهره های خاص به موجب اینکه در صنعت برای موارد حساسی مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین باید از فروشگاه های معتبری خریداری شوند تا بعد از اتصال دچار مشکل نشوند و آسیبی به آن ها نرسد. علاوه بر این با در نظر گرفتن شکل این مهره ها باید از آچار های خاصی برای بستن و تثبیت آن ها استفاده نمود.

تولید کننده پیچ و مهره

پیچ و مهره ها بر اساس استاندارد های جهانی مانند  ISO و DIN تهیه و تولید می شوند. بر این اساس پیچ و مهره های با کیفیت و مناسبی تولید می شوند. لازم به نوضیح است که برخی از این پیچ و مهره ها تولید داخل بوده و برخی دیگر از کشور های خارجی نظیر آلمان وارد می شوند.

برای استفاد در صنایغ پتروشیمی، کارخانجات صنعتی، ساخت خودرو، گاز و نفت، آب و فاضلاب و .. کاربرد شگرفی دارند.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *