فهرست بستن

قیمت فروش پیچ و مهره استیل

قیمت فروش پیچ و مهره استیل در بازار ایران بر حسب عیار استیل به کار رفته متغیر است.

پیچ و مهره های استنلس استیل گرید 304 الی 316 و سایر پیچ های ضد زنگ و مقاوم در برابر عوامل محیطی مرطوب و مواد شیمیایی خورنده، نسبت به پیچ و مهره های دیگر بسیار گران قیمت تر می باشند.
اما اگر برای صنایعی که بیشترین فشار، ضربه، لرزش و سایش قطعات را دارند بهتر است از خرید و این نوع از اتصالات صرف نظر کنید!
چراکه بهترین گزینه برای این صنایع پیچ و مهره های فولادی و سوپر آلیاژ ها هستند.

قیمت فروش پیچ و مهره استیل

قیمت فروش پیچ و مهره استیل

پیچ و مهره فولادی گالوانیزه گرم و یا آبکاری و پوشش دهی شده با عناصر ضد زنگ همچون روی (zn) و فلزات مقاوم در برابر خوردگی میباشد.

استاد بولت استیل B8 گرید 304 استیل و استاد بولت استنلس استیل B8Mگرید 316 به سبب کاربرد آنها در صنایع حساسی چون آب و فاضلاب، نفت و پتروشیمی و…دارای مشخصات فنی ویژه ای باید باشند.

عموما صنایع که در آنها استاد بولت استیل به کار می رود، نیازمند حداکثر سختی و تنسایل و همچنین بالاترین درجه کیفی از نظر مقاومت محیطی نظیر درجه حرارت و رطوبت زیاد، عوامل خورنده شیمیایی هستند.

قیمت فروش پیچ و مهره استیل
از این رو مجموعه که بورس انواع اتصالات صنعتی استیل و فولادی در گرید،تنسایل، استاندارد، شکل و ساختار متنوع و پوشش های آلیاژ و سوپر آلیاژ آماده همکاری و تامین قطعات مورد نیاز صنایع ایران در تمام کشور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با خط مدیریت فروش مجموعه داریان در ارتباط باشید.

قیمت فروش پیچ و مهره استیل

پیچ استیل A2 گرید 304 و پیچ استیل گرید 316 با تنسایل 700 مگاپاسکال یعنی کمتر از پیچ فولادی با تنسایل 800 مگاپاسکال جزو پرکاربرد ترین نوع پیچ و مهره های استنلس استیل هستند.

فروش عمده پیچ و مهره در تهران میدان قزوین (بورس پیچ گستر )، با تخفیفات ویژه برای همکاران هم صنف فعال در حوزه اتصالات صنعتی صورت می‌گیرد.
برای استعلام موجودی و قیمت عمده پیچ و مهره و واشر و سایر محصولات متفرقه مد نظر خود به شماره موبایل مدیریت در واتس اپ پیغام داده و در هر تایمی از روز با خط تلفن مرکز تماس بگیرید.

قیمت فروش پیچ و مهره استیل

قیمت فروش استاد بولت استاد بولت استنلس استیل گرید B8 و B8M به سبب دارا بودن حداکثر تنسایل و سختی، پر کاربردترین گرید استاد بولت در صنایع حساسی چون پتروشیمی و پالایش نفت خام و تجهیزات پایپینگ فرآیندهای استخراج مشتقات نفتی با درجات حرارتی بسیار بالا در برج تقطیر می باشند.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *