فهرست بستن

قیمت فروش پیچ آلن گل کوتاه

قیمت فروش پیچ آلن گل کوتاه : کارخانه سازنده اتصالات فلزیعرضه کننده انواع پیچ و مهره آلن مغزی، خودرو، ام دی اف، بدون رزوه و رزوه دار، گل پیچ و گرید های متنوع برای مصارف خانگی و صنعتی در تهران واقع شده است.

قیمت فروش پیچ آلن گل کوتاه

خرید پیچ آلن گل کوتاه به صورت عمده و خرده :

بدین منظور آنلاین هر نوع اتصال فلزی از جمله آلن گل کوتاه و ساده و سایر ابزارآلات مرتبط با پروژه های اجرایی عملیات مهندسی و فنی با متخصصین واحد مشاوره در تماس باشید.

برای خرید پیچ آلن مستقیم بدون واسطه از کارخانه های پیچ سازی اصفهان، شیراز، مشهد، تهران و … تنها کافیست با مدیریت بخش انبارداری پیچ گستر در ارتباط و هماهنگی باشید.

قیمت فروش پیچ آلن گل کوتاه

بازار ابزارآلات صنعتی و چفت و بستی مورد نیاز کارخانجات و صنایع ماشین آلات صنعتی و نیمه سنگین ، تجهیزات خطوط تولید صنایع کشاورزی تنها بخشی از محصولات ارائه شده توسط این مجموعه می باشد.
برای خرید انواع پیچ آلن با قیمت های مناسب، به مراکز فروش مراجعه و یا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید.

فروش عمده پیچ آلن با نازل ترین قیمت

فروش پیچ آلن گل کوتاه به صورت عمده و خرده و قیمت بندی متناسب با بوجه کاربران با مشخصات و ویژگی های فنی و ظاهری زیر صورت می گیرد.

قیمت فروش پیچ آلن گل کوتاه

پیچ آلن گل کوتاه یکی از انواع پیچ و مهره و اتصالات آلنی مورد استفاده در صنعت بلبرینگ، یاتاقان سیلندر و سایر لوازم یدکی و قطعات داخلی ماشین آلات ، تراکتور و جرثقیل ، پمپ و کمپرسورهوا در مدل های مختلف ، لجن کش، خشک کن ها و نیروگاه توزیع برق در پایپینگ و تامین مقاومت سایش، اصطکاک و لرزه گیری و ضربه گیری در برابر فشارهای وارده بر کل اجزای یک قطعه مکانیکی ، هیدرولیکی، پنوماتیکی و سیستم های دیگر صنایع ساخت و تولید و متالوژی در مهندسی هوا فضا و حمل و نقل ریلی بین شهری و درون شهری(متروها) و… می باشد.

قیمت فروش پیچ آلن گل کوتاه

پیچ آلنی بسیار پرکاربرد بوده و استوانه ای رزوه شده تنها فرق آن در آچار باز و بسته کردن آن می باشد و آچار با نام آچار آلنی شناخته می شود.

در واقع باید گفت پیچ آلن گل کوتاه (گل پیچ) در فضا و شرایط محدود تر مورد استفاده قرار می گیرد .
چرا که در این محدودیت فضایی امکان جایگزینی پیچ آلن کوتاه شش ضلعی با دیگر محصولات مشابه مثل پیچ آلن مغزی، کله قارچ، سر گرد، سر خزینه و … وجود ندارد!

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *