فهرست بستن

قیمت فروش پرچ چکشی

پرچ چکشی دین 660 : پرچ ها به دلیل اینکه  از لحاظ ساختاری بسیار شبیه به میخ ها هستند به همین علت هنگام دسته بندی در دسته میخ ها قرار می گیرند. پرچ ها همانند میخ ها دارای نوک تیزی هستند که می توانند به راحتی در سطح کار فرو روند. زیرا سطح صاف باعث ایجاد اصطکاک بین پرچ و سطج شده و مانع فرو رفتن آسان در ثطعه می شود. در قسمت سری پرچ یک برامدگی وجود دارد که به ان factory head گفته می شود و در سر دیگر آن که استوانه ای شکل است tail یا قسمت دم نامیده می شود.

قیمت-فروش-پرچ-چکشی

قیمت فروش پرچ چکشی

برای استفاده از پرچ ابتدا بر رو ی سطح، سوراخی به همان اندازه و به اندازه قطر پرچ ایجاد می کینم سپس پرچ را در داخل خفره ایجاد شده قرار می دهیم البته با توجه به جنس پرچ ها می توانیم ان ها را با کمک چکش قسمت دمی را تغییر شکل داده و بر اساس نیازمان به شکل دلخواه درآوریم. پرچ ها همانند پیچ ها این توانایی را دارند که تنش محوری ایجاد شده را تحمل کنند که عمده ترین هدف استفاده از آن ها تحمل تنش برشی می باشد. پرچ ها در انواع مختلف و استناندارد های متفاوتی ساخته می شوند که اصلی ترین آن ها، دین 660 است که در گرید 304 تولید می شود

قیمت فروش پرچ چکشی

قیمت فروش پرچ چکشی

این دسته از پرچ ها که در جنس استیل می باشند عموما در وضعیت های حساس کارایی چندانی ندارند. زیرا به علت اینکه این نوع پرچ ها چکشی هستند و بایستی بر اثر ضربه بر روی کار قرار گیرند از این رو ممکن است در برابر ارتعاشات زیاد دوام نیاورند و صدمه ببینند از این رو می توان نتیجه گرفت که از مقاومت کافی برخوردار نیستند. لازم به ذکر است که این نوع پرچ ها در مقابل سایر پرچ ها در برابر خوردگی مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند.

قیمت فروش پرچ چکشی

یکبار مزیت های استفاده از پرچ ها نصب آسان و سریع آن ها است و نیاز به آچار مخصوصی ندارد و با استفاده از چکش و وارد نمودن ضربه به خوبی در جای خود قرار می گیرند.

قیمت فروش پرچ چکشی

همانطور که می دانید پرچ ها اندازه های متفاوتی دارند و برای هر نوع مصرفی اندازه پزچ ها نیز متغیر است زیرا برای هر اندازه سوراخی،  پرچی با همان اندازه استفاده می کنیم تا به صورت محکم در داخل حفره قرار بگیرد  لذا قیمت پرچ ها با توجه به اندازه آن ها تغییر خواهد کرد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *