فهرست بستن

فروش پیچ و مهره ساختمانی

فروش پیچ و مهره بالابر و ساختمانی :بالابر وسیله ای برای انتقال عمودی انواع مواد معدنی نظیر سیمان آهک، گچ، کربنات کلسیم، آسفالت و پودر های میکرونیزه و مواد غذایی مانند آرد قند، نمک، شکر و مواد گرانولی و سایر موارد مشابه می باشد .که در دو مدل تسمه ای و زنجیری طراحی وساخته می شود.

پیچ مهره های تسمه ای از متداول ترین نوع بالابر ها بوده و برای انتقال مواد دانه بندی وگرانولی شکل که درجه حرارت بالای هم ندارند مناسب می باشد اما در صورت وجود حرارت زیاد و یا سنگ های بزرگ و برنده برای جلوگیری از صدمه به تسمه دستگاه از الواتور های زنجیری استفاده می شود.

فروش-پیچ-و-مهره-ساختمانی-4

در صورت انتقال موادی با سختی و خورندگی بالا در انتخاب جنس ومتریال بدنه و باگت ها از آلیاژهای خاص و ضد سایش استفاده می شود.

اساس کار آن نیزبه این شکل است که این دستگاه ازقاشقک هایی تشکیل شده که بنا به کاربرد از جنس فولاد یا لبه ضد سایش.

یا پلاستیکی با حجم مختلف می باشد (باگت) که همگی روی تسمه یا زنجیر بنا به کاربرد متصل است و این تسمه و زنجیر برروی چرخ هایی دربالا وپایین پیچ سوارشده و این چرخ ها دارای سیستم یاتاقان بندی کاملا اختصاصی می باشد.

فروش پیچ و مهره ساختمانی

فروش پیچ و مهره ساختمانی

پیچ های بسته شده به نقاله این چرخها توسط الکتروموتور چرخیده وسیستم تسمه یا زنجیر و باگتها و قاشقک ها متصل به آن رامی چرخاند بار ورودی از پایین الواتور به داخل باگتها ریخته و توسط پیچ یا زنجیر متصل به آنها والکترو موتور چرخیده وبه بالا هدایت می شود و در بالا از خروجی آن توسط کانال های که تعبیه شده (شوت) به درون سیلوی ذخیره مواد ریخته می شود لازم به ذکر است که تمامی باگتها و تسمه و چرخ ها ی الواتور درون فضای بسته والواتور جا دارد تا از بیرون ریختن بار و ایجاد گرد و غبار جلوگیری شود.

فروش پیچ و مهره ساختمانی

الواتورها قادرند موادرا تا ارتفاع بالای ۵۰ مترمنتقل کنند و تا ظرفیت ۴۵۰ متر مکعب برساعت می‌توانند مواد را حمل نمایند.
حساسیت ویژه الواتورها در بارگذاری بیش ازحدمجاز آنهاست که نتایج مضری به بار می‌آورد.
از نقاط ضعف آنها اینست که بارگذاری باید به روش یکنواخت در آن ها صورت گیرد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *