فهرست بستن

فروش اینترنتی پیچ قلاب

فروش اینترنتی پیچ قلاب: ای بولت نمایندگی عرضه مستقیم انواع پیچ و مهره و اتصالات و قطعات چفت و بستی در تهران می باشد. نام رسمی این مجموعه صنعتی بازرگانی و تولیدی می باشد که در آدرس سایت به نشانی WWW.pishtazbolt.IR می توانید تنوع محصولات و نمونه پروژه های در حال همکاری با ما را مشاهده کنید .

فروش اینترنتی انواع پیچ قلاب

فروش اینترنتی پیچ قلاب

کاربران سایت خرید پیچ قلاب اغلب صاحبان صنایع، مغازه داران و فروشندگان و افراد مرتبط با اتصالات صنعتی همچون پیچ قلاب دار می باشند. آنها با توجه به کیفیت و دوام کالاهای مد نظر خود در صوت نیاز بسته بندی های تعداد زیاد تا کم را به صورت خرده و عمده خریداری می نمایند.

فروش اینترنتی انواع پیچ قلاب

فروش اینترنتی پیچ قلاب

تعداد بسیار زیادی از مشتریان سایت فروشگاه آنلاین پیچ و مهره انتظار دارند تا در ساعات غیر اداری محصولات به دستشان برسد اما باید خاطرنشان کرد تا ادارات و مراکز پست در ایام غیر اداری و تعطیلات رسمی دایر نیست و از این رو باربری های مجاز اغلب به صورت24 ساعته دایر هستند!

مشتریان می توانید با ذکر مشخصات و تعداد کالای مورد نیاز سفارشات خود را ثبت نموده و محصولات خود را تحویل بگیرید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فروش اینترنتی انواع پیچ قلاب

اجزای پیچ قلاب در سایت خرید پیچ قلاب :

  • سر قلاب ( سرگرد، سوالی، L شکل، J شکل )
  • بدنه قلاب
  • نوک قلاب

قلاب همانطور که از اسمش پیداست یک حلقه گرد بوده و در اتصالات سیم بکسل و آسانسور و یا قلاب های آلومینیومی ، مسی، برنجی، پلاستیکی و … متصل کننده ی دو وسیله به یکدیگر است.

عناصر سازنده پیچ قلابی اغلب از فلزات ضد زنگ بوده و یا پوشش و آبکاری سطحی آن ها با فلزات ضد زنگ انجام می شود. تا در برابر عوامل خورنده، سایشی، ضربه، فشار، بار سنگین وزن، رطوبت و … محیطی، اب و هوایی مناطق و سطوح کار متنوع مقاوم تر باشد.

قلاب ها عموماً به یک مفتول خمیده شکل گفته می شود که به عنوان متصل کننده دو وسیله مورد استفاده قرار می گیرد.

قلاب ها معمولا آهنی می باشند ولی بنا به کاربرد های که دارند قلاب های فولادی،قلاب های استیل،قلاب آلومینیومی،قلاب های مسی،قلاب های برنجی،قلاب های پلاستیکی نیز تولید می شوند.

فروش اینترنتی انواع پیچ قلاب

پیچ قلاب بنا به نوع اتصال دارای اشکال و کاربرد مختلفی می باشند که جزو گروه اتصالات هستند.

سایت خرید پیچ قلاب تامین کننده نوعی از اتصالات می باشد که نقش نگهدارنده یا آویز را دارند. پیچ های قلابدار یکی از انواع اتصالات غیردائم (موقت) و برخی موارد اتصالی دائمی می باشد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *