فهرست بستن

فروش اشپیل صنعتی

فروش اشپیل صنعتی ریلی ، پین و پرچ صنایع خودروسازی، ماشین آلایت سنگین کشاورزی و راه آهن یکی از مهمترین اتصالات ریل در ساخت راه آهن و خط متروی شهری و… می باشند.
اشپیل یا پین اسپلیت ریلی میخ بزرگی با سر افست که برای محکم کردن ریل ها و صفحات پایه در خط ریلی مسیر راه آهن استفاده می شود.
انواع اشپیل صنایع ریلی تقریباً اسکنه ای شکل و دارای یک نقطه لبه تخت هستند و با لبه در برابر دانه به داخل محل رانده می شوند که مقاومت زیادی در برابر شل شدگی و باز شدن دارند.

فروش انواع اشپیل صنعتی

عملکرد اصلی راه آهن اطمینان از اندازه گیری ریل است. در ساخت راه آهن ، نصب انواع اشپیل صنعتی نه تنها هنگام کار ساده است ، بلکه با تنگی قوی نیز انجام می شود. علاوه بر این ، استفاده از انواع اشپیل راه آهن یک راه حل ارزان برای ایمن سازی مسیر ریلی می باشد.

فروش انواع اشپیل صنعتی

مرکز خرید پین اشپیل صنعتی

اکنون ما به اهمیت انواع پین اشپیل سنجاقی و استیل و… (pin split) در انواع صنایع نظیر خودروسازی، کاپوت ، خار و صنعتی ریل سازی پی برده ایم ، پس پیچ و مهره، خار و پرچ و پین اشپیل صنعتی در جنس های ساخت گوناگون ضد زنگ را از کجا می توان خریداری کرد؟

فروش انواع اشپیل صنعتی

بسیاری از تولید کنندگان پین اشپیل صنایع خودرو، باربری و ریلی در کشور وجود دارد ، چگونه باید مناسب ترین را پیدا کنیم؟
ما به شما مرکز فروش عمده و خرده پیچ و مهره و اتصالات صنعتی استیل، فولادی، گالوانیزه، داکرومات و…  را توصیه می کنیم.

به عنوان یک تامین کننده اتصال دهنده های صنایع پنوماتیک، شیرآلات، ساخت و ساز ، انواع پیچ مهره و بولت های کاشت میلگرد در بتن،  حرفه ای ، فروش انواع اشپیل صنعتی همیشه خوب بوده است.
اطلاعات بیشتر در مورد اتصالات راه آهن ، اشپیل و پین ریل و راه آهن ، انواع پیچ و مهره ، اشپیل سنجاقی، اشپیل کاپوت خودرو پراید و … ، لطفا خط تلفن مجموعه را شماره گیری فرمائید.

فروش انواع اشپیل صنعتی

فروش انواع اشپیل صنعتی

ای بولت می تواند طیف وسیعی از انواع اشپیل صنعتی پرفروش و کاربردی و صنعتی را با مقرون به صرفه ترین قیمت برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نماید. اشپیل صنعتی در بسیاری از موارد ، از معادن زغال سنگ و طلا و استخراج ذغال سنگ خام گرفته تا ساخت و راه اندازی آسانسور و بالابر ها ، وسایل بازی در لوناپارک و شهربازی یا برخی از سیم بکسل باربری ریلی سنگین ، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *