فهرست بستن

تولید پیچ مهره صنایع نیروگاهی

تولید پیچ مهره صنایع نیروگاهی شامل استاد بولت، مهره کلاهک دار، پیچ مهره های شیشه ای پوشش میکا، بال اسکرو، متریک، دو سر رزوه و… هستند که در حوزه تولید انرژی و نیروی برق مورد استفاده صنعتگران کشور قرار می گیرند.

تولید برق در نیروگاههای کشور ایران از سالهای دور تا به امروز موجب به وجود آمدن نیاز اساسی صنعت برق به تجهیزات، ماشین آلات، ابزارآلات، اتصالات و پیچ و مهره صنایع نیروگاهی شده است.

تولید پیچ مهره صنایع نیروگاهی

 

تولید پیچ مهره صنایع نیروگاهی

خوشبختانه در سطح کشور تامین کنندگان اتصالات صنعتی خصوصا پیچ مهره های صنعت نیروگاه تولید برق و مخابرات، تولید انرژی و سوخت هسته ای، صنایع دیگر همچون نفت، گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب، پالایشگاه، راه و ساختمان سازی، و… گروه صنعتی بازرگانی و تولیدی می باشد که در وب سایت رسمی گروه pishtazbolt.ir می توانید از محصولات این مجموعه ی عظیم دیدن نمائید.

محصولات چفت و بستی نیروگاهی حوزه تولید برق و انرژی شامل موارد زیر است:

تولید پیچ مهره صنایع نیروگاهی

پیچ های متری دو سر رزوه، استادبولت، بال اسکرو، پیچ و مهره های شیشه ای پوشش میکا و…
همکاری با صنایع تولید برق و انرژی هسته ای، رآکتورهای شیمیایی، کنترل فرآیندهای صنعت پالایش نفت، گاز، پتروشیمی و… در این مجموعه یکی از افتخارات ماست.
این مرکز مفتخر است که با شرکت های تولید کننده ی انرژی و نیروی الکتریسیته در بین نیروگاه های هسته ای برق، آب، گاز، نیروگاههای هسته ای، نیروگاه زغال سنگ، فناوری های انرژی پاک، تجدید پذیر نظیر نیروی حرارتی ، ژئو، باد، انرژی خورشیدی و سایر مؤسسات مرتبط با این صنایع را داشته است.
اما در این میان، بیش ترین همکاری نزدیک مرکز فروش پیچ و مهره داریان واقع در میدان قزوین تهران با مراکز فعال در زمینه تولید برق نیروگاه اتمی، تامین قطعات و تجهیزات و تسهیلات تبدیل انرژی های دیگر به برق بوده است.

تولید پیچ مهره صنایع نیروگاهی

انواع اتصالات مخصوص به کارگیری در صنعت تولید برق الکتریسیته از سیستم های سوخت جایگزین ، پروژه های تحقیق، توسعه، طراحی نیروگاه های زمین گرمایشی، نگهداری از مزرعه های بادی، تجهیزات برق خورشیدی یا فتو ولتائیک، نیروگاه های برق آبی، انرژی هسته ای، سوخت زغال سنگ، سوخت نفتی، سیستم دیگ بخار، انتقال و توزیع ذخیره سازی موتورژنراتورها و…

خرید انواع پیچ و مهره صنعتی و نیروگاهی : خرید انلاین پیچ مهره صنعتی به روش عمده و خرده از طریق سفارش تلفنی یا اینترنتی با مرکز فروش پیچ و مهره صنایع نیروگاهی، صنایع ساخت و ساز عمران و معماری، صنعت تامین کننده ی اتصالات فولادی، اتصالات گالوانیزه، آلیاژهای مختلف ضد خوردگی و سایش و مقاوم می باشد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *