فهرست بستن

تولید و فروش پیچ آلن

تولید و فروش پیچ آلن که نام صنعتی آن screws  Allen می باشد کاربردی شبیه پیچ و مهره های شش گوش دارند. به عبارتی حالت مدرنیته پیچ های شش گوش می باشند و بسیار کاربردی هستند.

تولید و فروش انواع پیچ آلن
در مقایسه مهره های شش گوش و آلن باید گفت که پیچ های آلن گل بزرگ تری دارند و این موجب شده است که پیچ های آلن وزن بیشتری پیدا کنند. پیچ های آلن در مقایسه با پیچ های معمولی استحکام کمتری دارند. این نوع از پیچ ها برای نخستین بار توسط یک شرکت آلمانی در سال 1936 میلادی تولید و به جهان عرضه شد. این پیچ بیشتر برای مکان هایی با شرایط دسترسی دشوار استفاده می شود.

جنس پیچ های آلن جنس این پیچ ها بر اساس هدف و مکان مصرف آن ها تولید می شوند.
این پیچ ها به طور معمول، از آلیاژ فولاد و آهن و استنلس استیل ساخته می شوند که پیچ های آلن استیلی و آهنی با روکشی از جنس گالوانیزه و داکرومات در دسترس صنعت گران و کاربران قرار می گیرد.

تولید و فروش انواع پیچ آلن

تولید و فروش انواع پیچ آلن

پیچ های آلن با روکش داکرومات باعث می شود که مقاومت سطحی آن افزایش یابد و به تبع آن، سختی پیچ افزایش یابد.پیچ های آلن استنلس، در اندازه های 3.5 سانتی متری تولید می شوند و به سبب ماهیت استنلس استیل، می توان آن را در نواحی شرجی و مرطوب استفاده نمود.  پیچ های آلن فولادی خشکه، جز پرمصرف ترین انواع پیچ های آلن است که در مقایسه با انواع دیگر مستحکم تر بوده و سختی بالایی دارد. این پیچ ها در اندازه های 50 تا 360 میلی متری تولید می شوند و طریقه مصرف آن ها همانند پیچ های شش گوش است.

انواع پیچ های آلن از نظر ساختار سر پیچ آلن به دو نوع پیچ های آلن تخت و استئانه ای شکل دسته بندی می شوند.
پیچ های استوانه ای گشتاور زیادی دارند در نتیجه به پیچ های اندکی احتیاح است و این خود باعث می شود که تعداد کمتری سوراخ ایجاد شود بنابراین مقاومت صفحه بیشتر می شود. پیچ های تخت نیز همانند حالت استوانه ای به تعداد سوراخ کمتری نیاز است و برای استفاده در صفحات نرم تری مورد استفاده قرار می گیرد و کاملا مماس به سطح قرار می گیرد.

تولید و فروش انواع پیچ آلن

تولید و فروش انواع پیچ آلن

کاربرد پبچ های آلن این نوع پیچ ها به دلیل ساختاری که دارند احتیاج به فضا سازی در اطراف محل بستن پیچ ندارد. برای باز و بسته کردن پیچ های آلن باید از آچار های آلن استفاده نمود.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *