فهرست بستن

مرکز فروش پیچ مهره صنعتی

مرکز فروش پیچ مهره صنعتی با استفاده از متریال های متنوعی همچون فولاد کربن ، فولاد آلیاژ ، فولاد ضدزنگ ، گالوانیزه سرد و گرم ، مارتنزیتی و آستنیتی و… ساخته و پرداخته می گردند.
متأسفانه، بین اصطلاحات بولت ها ( پیچ مهره ) و اسکرو ها سردرگمی معنایی زیادی وجود دارد. حتی بیشتر ، سردرگمی وجود دارد
زیرا هیچ تقسیم بندی درستی بین این دسته های اتصال دهنده وجود ندارد.

مرکز فروش پیچ مهره صنعتی

مرکز فروش پیچ مهره صنعتی

این کمرنگ شدن تعاریف تکنولوژیکی را می توان در تاریخ اتصالات صنعتی جستجو کرد (که در زیر به آن پرداخته خواهد شد).

پیچ مهره صنعتی از قدیمی ترین اختراعات انسان می باشد.  شواهدی در مورد استفاده از \”پیچ آب\” بسیار ابتدایی وجود دارد که در مصر باستان استفاده می شده است. این پیچ باید از چوب ساخته شده باشد و برای اهداف آبیاری زمین استفاده شود. جالب است که توسعه بعدی اتصال دهنده ها (تقریباً می تواند به مراحل گسسته تقسیم شود.

مرکز فروش پیچ مهره صنعتی

ظاهر پیچ مهره صنعتی را می توان به ارشمیدس ( 287 قبل از میلاد – 212 قبل از میلاد ) ردیابی کرد که وی آنها را برای کاربرد های بلند کردن آب استفاده کرد. بعداً ، رومیان پیچ و مهره اولیه و بدون نخ را ایجاد کردند تا درها را ببندند یا نقاط محوری برای باز کردن درب ها فراهم کنند.
رومی ها همچنین ( به احتمال زیاد ) مسئول توسعه برخی از اولین پیچ های صنعتی رزوه ای بودند که از برنز تشکیل شده بودند و از طریق پر کردن دستی یا سیم پیچ و لحیم کاری رزوه می شدند.

در اصل ، اسکرو  به راحتی اتصال دهنده های رزوه ای بودند ، در حالی که پیچ و مهره ها (بولت)، اتصال دهنده های بدون دندانه  بودند.
افزایش پیچیدگی های فناوری در نهایت این مرزبندی ساده را از بین برد. امروزه پیچ و مهره ها معمولاً قابل تعویض با یکدیگر هستند.
برای شفافیت ، بیش ترین تفاوت بین بولت نامیده می شوند و موارد معمول \”پیچ\” هستند:

مرکز فروش پیچ مهره صنعتی

مرکز فروش پیچ مهره صنعتی

مشخصه ای که بیش ترین پیچ و مهره را از پیچ متمایز می کند از نظر فنی اصلاً بخشی از پیچ نیست. اکثریت قریب به اتفاق پیچ و مهره ها به همراه مهره های فلزی که در مقابل سر محکم می شوند استفاده می شوند ، در حالی که بسیاری از پیچ ها چنین نیستند.
غالباً پیچ و مهره ها به سادگی با کاربرد متفاوت از تفاوت فیزیکی هستند.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *